تحقیق و توسعه

ارائه کالا و خـدمات جدیـدی که مطابق با تقاضـاهای بروز شده مشتـریان باشد یکی از الـزامات هر کسـب و کاری است و همین نشان دهنده این مطلب است که دنیای تجارت و کسب و کار دائماً در حال تغییر است. بنـابراین، متنـاسب با تغییرات جدیدی که رخ می دهد باید روابـط و تعامـلات تازه ای با شکل متـفاوت تری نیز با مشتـریان برقرار شـود. در نتـیجه مسئله توسعه بازار پیش  می آید که می تواند مدیران شرکتها را در این خصوص یاری کند.

شرکت کاشی لئون با بکار گیری مدیـران مجرب و تحصیـل کرده تمام تلاش خود را بر این پایه نهاده است که ارتبـاطات و تعامـلات میان فروشندگان، مشتریان و واحد های توزیع خود را جهت رقابت موفقیت آمیز در بازار هدف خود برقرار و استوار نماید.تحقیقاتی که توسط واحـد توسـعه بازار این شرکت انجام می شود مدیران ارشـد را نسبت به نیـازهای مشتـریان حال حاضر و دائمـی آگـاه نموده  و در همین راستا جهت خدمـت رسانی بهتر و حضـور فعال در بازار هدف ، این شرکت را ترغیـب نموده تا نسبت به افتتاح شعب مختلف در سطح تهران و اخذ نمایندگی در سراسر ایران اقدام نماید.

لذا در ادامه به معرفـی تعدادی از دستـاوردهای این شـرکت از جمله افتتـاح شــوروم مرکـزی لئون، بزرگتـرین شوروم خیابان بنی هاشم، افتتاح شعبه خیابان شیراز جنوبی، شعبه برتر لئون، با طراحی متفاوت، افتتاح شعبه عمان با حضور سفیر ایران در کشور عمان، افتتاح شعبه قطر همزمان با حضور در نمایشگاه 5 BIG دوحه قطر ، افتتــاح شعبه استانبول ترکیه، افتــتاح بزرگترین شعبه کاشی لئون در استان قم ، حضور در نمایشگاه بین المللی تهران ، و دهها دستاورد دیگر اشاره می نمائیم. امیـد است با حسن انتخاب شما همراهان در آینده ای نچندان دور شاهد دستاورد های درخشان تری برای کاشی لئون باشیم.

برای دیدن عکس های بیشتر بر روی لینک زیر عکس کلیک کنید.